شناسهٔ خبر: 174657 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نماینده قزوین در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام کرد؛

«صادق‌مالواجرد» با ۸ وزیر کار کرده و بر وزارت راه و شهرسازی اشراف کامل دارد

فرزانه صادق مالواجرد نماینده مردم قزوین، آبیک والبرز در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بر اشراف وی بر حوزه‌های مسکن و شهرسازی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فاطمه محمد بیگی، نماینده موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم در بیان دلایل موافقت خود گفت: خانم صادق بر وزارت راه و شهرسازی اشراف دارد. همچنین از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای مدیریت زنان وجود ندارد بنابراین رای ما برای انتخاب وی مثبت است.

نماینده مردم قزوین، آبیک والبرز در موافقت با صلاحیت و برنامه‌های فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بر اشراف وی بر حوزه‌های مسکن و شهرسازی تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت نه زنانه است و نه مردانه تصریح کرد:  از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای مدیریت زنان وجود ندارد. خانم صادق با ۸ وزیر کار کرده است و با معاونت‌های وزارت راه و شهرسازی ارتباط کاری داشته است.

محمدبیگی افزود: خانم صادق بر وزارت راه و شهرسازی اشراف دارد.

مالواجرد ۸۵۰ طرح توسعه ای برای نوسازی مسکن دارد

وی ادامه داد: او دومین وزیر جوان کابینه دولت پزشکیان است، می تواند با همکاری سایر وزارتخانه ها نجات بخش بسیاری از بخش های آن باشد. فعالیت های او نشان می دهد او منظم، مبارزه با فساد را و همچنین دستیابی به استانداردها را در برنامه های خود قرار داده است. ظرفیت های کاری ایشان نشان می دهد با نظم و ترتیب می تواند تمام مسئولیت ها را به سرانجام برساند. در دوران مسئولیت خود تصویب ساخت حریم ملکوتی امام رضا (ع) را داشته است حتی نوسازی بافت های فرسوده مسکن را در نظر قرار داده است. ایشان 850 طرح توسعه ای برای نوسازی مسکن دارد.

محمدبیگی در ادامه یادآور شد: صادق به عنوان دختر شهید از بن دندان پایبند نظام است، دختر شهید بودن او را پولادین بار آورده است. وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه قانون جوانی جمعیت قول داده اند 300 هزار واحد مسکونی موردنیاز مطابق با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فراهم کنند. ایشان بانویی هستند که سبک زندگی ایرانی- اسلامی را در دستورکار برنامه های خود قرار داده اند. برادران به میدان بیایید و خواهر خود را بر کرسی صدارت بنشانید./